متخصص شبکه های اجتماعی و سئو

مهندس فاطمه جهانبخش

متخصص شبکه های اجتماعی و سئو

مهندس فاطمه جهانبخش

چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانیم

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ق.ظ


 

 

هر فردی که یک سایت راه اندازی میکند، علاقه مند است که با جستجوی کاربران در اینترنت، در صفحه نخست گوگل دیده شود. اما این مسئله نیاز به رعایت نکات مختلف دارد.

 

در این مطلب به شما خواهم گفت که چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانیم؟

 

 

کلمات کلیدی
کلمات کلیدی موثرترین فاکتور در صفحه نتیجه موتور جستجو میباشد، زیرا صفحه نتیجه بر منبای کلمات کلیدی که کاربر درج مینماید وب سایت ها را مرتب مینماید. کلمات کلیدی وب سایت را متناسب با نیاز کاربران خود انتخاب نمایید که در نتیجه آن میتوانید کاربران را به سمت سایت هدایت نمایید. با استفاده از ابزار کلمه کلیدی گوگل میتوانید تحلیلی از کلمه کلیدی که بیشترین کاربرد را در بین کاربران دارد، داشته باشید. انتخاب مناسب کلمه کلیدی وظیفه دشواری میباشد و موجب میشود که ترافیک متفاوتی را نسبت به دیگر رقبا به سمت وب سایت خود هدایت نماییم.

 


تهیه محتوای متناسب با کلمات کلیدی
به منظور هدایت کاربران بیشتر به سمت وب سایت خود محتوایی مرتبط با کلمات کلیدی و نیز با درج کلمات کلیدی در آن فراهم نمایید. تحت این شرایط موتور جستجو محتوای سایت شما را مورد کاوش قرار میدهد و ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت شما هدایت مینماید.

 


فراهم نمودن بک لینک های مناسب
ایجاد بک لینک های مرتبط در وب سایت های دیگر ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما هدایت مینماید و در نتیجه این عمل سئو وب سایت شما تقویت میشود. هر چند این مهم نیاز به تعمق و تفکر زیادی دارد.

 


موارد اشاره شده، کلیدی ترین فاکتورهای جذب ترافیک میباشند. البته میباست این نکته را در نظر داشته باشیم که سئو سایت پروسه ای متداول میباشد و نیاز به صرف زمان و توجه خاص دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۶
فاطمه جهان بخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی